AMANIDA DE COL-i-RAVE i REMOLATXA D’EL TROS

ag. 10, 2021 | Receptes | 0 comentaris

Ingredients

Col-i-rave# Remolatxa# Pastanaga# Sal d’herbes de Natural Subirats# Oli d’oliva verge

Una amanida senzilla de col-i-rave
acompanyat de remolatxa i pastanaga.

Preparació

Fem làmines rodones partides per la meitat,
així queden mitges llunes, tan del col-i-rave
com de la remolatxa; la pastanaga ratllada.
Ho amorosim amb sal d’herbes Natural Subirats
i oli d’oliva verge.
El Col-i-rave té quantitats importants d’àcid ascòrbic. També un alt contingut en vitamina B. Un 90% d’aigua i
és baix en calories, a més d’hidrats de carboni, vitamina B1, B2 y vitamina C, àcid fòlic, minerals i fibra.
La remolatxa té alt contingut en ferro, també és rica en sucres, vitamines C i B, potassi i carotens. El sucre contingut en la remolatxa és la sacarosa.
Es pot menjar en amanides o cuita, però manté millor les propietats quan està crua. Si es cou, és recomanable fer-ho amb la pell perquè conserva millor les seves propietats.

Ingredients

Col-i-rave# Remolatxa# Pastanaga# Sal d’herbes de Natural Subirats# Oli d’oliva verge

0 Comments

Envia el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Entrades relacionades

CREMA DE XIRIVIA

CREMA DE XIRIVIA

Simplement… Boníssima! Molt aromàtica, de gust intens i deliciós…

XUCRUT DE COL LOMBARDA I DE COL RISSADA

XUCRUT DE COL LOMBARDA I DE COL RISSADA

Col fermentada. Aliment ric en vitamines A, B1, B2 i un elevat contingut en vitamina C. Excel·lent aliment probiòtic, essencial en la regeneració de la flora intestinal. I moltes cosetes més

HUMMUS DE REMOLATXA AMB CRUDITÉS

HUMMUS DE REMOLATXA AMB CRUDITÉS

Tens un sopar, tothom ha de dur alguna cosa, t’has quedat adormida i has fet la migdiada del segle i no tens temps per salvar l’errada… Com que no?! Sempre estàs a temps de fer alguna cosa

0
El meu cistell